miercuri, 18 februarie 2009

flyboy spune...

Nu prea avem chef sa postez, adica aveam dar imi era mult prea lene [st un om lenes asta e viata], dar m-am uit pe blog si am vazut ca am primit un comentariu la postul anterior si mi-a trecut lenea si am postat.Comentariu este urmatorul si este scris de flyboy [un fost coleg de liceu si bun prieten,vezi ba tin la tine=))] : "Totul a inceput intr-o zi ghinionista din aprile 89 cand tanti aurelia [adica mama] si gigioane [adica tata] au adus pe lume o cazatura umana [adica EU:))]!calvaru pt omenire a continuat cu gradinitza,generala,liceul si se pare ca are un apogeu neasteptat la facultate cand pula mea omu da de viatza din bucale!acum pula mea ce sa fac?noroc".

Mie unul mi sa parut tare rau de tot comentariu si m-a venit ideea sa-l transforma in post.cum sa nu "iubesti" un "om" atat de retard cum e flyboy:D??

P.S:ce e scris in paranteze e scris de mine ca sa stiti si voi cine sunt persoanele de care aminteste flyboy.

cu stima si respect a voastra caricatura umana

1 comentarii:

Anonim spunea...

tare .. e un inceput bun .. mai multa ordine in idei

[[tzushy]]

Trimiteți un comentariu