marți, 10 februarie 2009

tragedie

Cred ca toti dintre noi am vazut la tv ce s-a intamplat cu handbalistul Marian Cozma.Multi dintre voi poate nu ati auzit de el pana sa moara dar era un handbalist bun,ideea acestui post e ca am tot citit pe diferite siteuri comentariile la niste articole si in mai toate se zicea ceva de rau de unguri.Ba fratilor eu sunt rasist URASC TIGANII si inainte uram si ungurii,pentru ca eu ca si altii credeam ca ei vor autonomie in Transilvania dar nu e asa dar despre asta o sa fac alt post,dar mi-am schimbat parerea despre ei intre timp si nu mai am nimic cu ei.Ganditi-va putin daca la noi in minunata, mirobolanta si fascinanta Romanie era ucis un sportiv strain se ducea lumea la locul crimei pentru ai pune flori si o lumanare?Sincer nu cred sau cel putin nu asa multi.In fine concluzia e ca toti suntem oameni si mai mult ca sigur cel/cei care l-au omorat o sa plateasca...
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos ca nu te-ai eschivat ca mai multi sa scri despre asta si mai ales ca nu suferi de spiritul de turma si daca o singura persoana declara razboi ungurilor,hop! si noi ca de...ne sustinem in prostie!Te astept si pe la mine pentru ca si eu pot sa am un blog:)

Numai de bine!

Anonim spunea...

ma da u nu zici nimic de tovarash???ia zi merem sa ne sinucidem???

Malpraxis spunea...

nu mergem sa ne sinucidem ca eu am multe de demonstrat pe terra :)) si nu nu cred ca o sa scriu de tovarasi ca n-am chef.

Trimiteți un comentariu