marți, 3 martie 2009

rasism

In primele posturi, in al 2-lea daca nu ma insel, am zis ca o sa vorbesc de rasism.Asa ca trebuie sa o fac pentru ca este o chestie pe care o avem fiecare dintre noi chiar daca vrem sau nu sa recunoastem.Ma scuzati de fapt nu este o chestie este un sentiment, un sentiment care in unii creste mereu, pe zi ce trece, in fiecare minut, in fiecare secunda.

Pe cine uram noi romanii si de ce?Hai sa incep cu moldovenii pentru ca DA romanii urasc moldovenii.Nu stiu cum s-a ajuns la ura impotriva moldovenilor dar in ultimul timp am tot vazut si am tot auzit de moldoveni care vin in Romania si comit tot felul de delicte si poate ca de asta romanii incep sa-i urasca sau poate ma insel.Pe langa asta am auzit odata niste pe unii zicand ca ii urasc oentru ca unii moldoveni nu se cred frati cu noi....asa si??E normal in special cei tinari sa nu se creada frati cu noi pentru ca sunt influentati de rusi.Basarabia pamant romanesc orice ari fi.

Am ajuns la unguri.Multi romani urasc ungurii asta e clar.Si eu ma numaram printre ei dar mi-am cam schimbat parerea dupa ce am apucat sa vorbesc cu niste unguri despre autonomia Covasnei si Harghitei in special.Inainte ii uram pe unguri pentru ca eu credeam ca incearca sa ne fure Transilvania dar din ce am vorbit cu ei mi-am dat seama ca nu ei vor autonomie acolo ci cei din UDMR care ii influenteaza.Bine, nu toti sunt frati cu romanii mai sunt si cativa care neinfluentati de UDMR se cred stapani acolo.Oricum nu vor obtine niciodata autonomie pentru mai exista si politica si chiar daca avem o politica stricata formata din oameni infecti totusi nu cred ca vreun guvern le va da autonomie.Deci sa-i uram sau nu pe unguri??Inca nu sunt decis dar ramane la latitudinea voastra sa va ganditi la asta.

La urma i-am lasat pe tigani pentru ca pe ei ii uram cei mai mult.Pe ei orice ar fi II URASC indiferent de orice II URASC pur si simplu!!Vreau sa moara toti!!Si nu am sentimentul de azi de maine il am de multa vreme si tot creste in special de vreo 2 ani.Suna macabru dar asta e sentimentul meu fata de ei.De ce?Pentru ca ati vazut si voi cum se comporta, cum se comporta aici in tara noastra si bineinteles inafara, cel mai bun exemplu Italia, unde sunt confundati cu romanii [ da,sunt romani cel putin in buletine dar au propria limba].Ii urasc cel mai mult pentru ca fac tot felul de lucruri: incalca mereu legea de fapt ei nu au nicio legese, bat oamenii fara niciun motiv adica stai ca o privire mai ciudata e motiv bun sa bagi un om in spital sau se cred stapani si superiori prin faptul ca au bani, bani multi si nici macar nu munces...ba da muncesc furand=)). Cred ca mai sunt si alte motive dar le stiti si voi sau aveti fiecare dintre voi motivele lui de ai ura. Un alt lucru care ma enerveaza este faptul ca noi romani NU facem nimic impotriva lor.In loc sa facem campanii de ai accepta printe noi ar trebuii facute campanii impotriva lor pentru a le arata ca nu suntem indiferenti sau ar trebuii data niste legi ceva, orice care sa-i mai domoleasca, dar noi nimic.In fine Romania e o tara fara viitor daca ma intebati pe mine.Nu ca nu ar avea oameni capabili si care vor sa fac ceva dar atata timp cat exista oameni acolo sus care nu fac nimic pentru noi si cel mai important cat noi nu facem nimic oentru noi nu avem un viitor prea bun.
Concluzia: uratii pe tigani si luptati importiva lor!!!

Cu stima si respect a voastra caricatura umana

6 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos spus :) ai surprins perfect ceea ce se intampla in mirificul univers romanesc.

Malpraxis spunea...

ms andrei.cred ca multi vad ce se intampla dar cum am spus in post sunt prea indiferenti...romania

Anonim spunea...

in primul rand ma bucur ca nu ai mai injurat in aceasta postare...cred ca toti romani urasc rromi,sunt prea agresivi,nu aduc nimic bun si folositor tari. Si in plus ei nu tin cont de legi,si nici cei de la putere nu i'au masuri.

Malpraxis spunea...

si eu ma bucur ca nu am mai injurat, sper sa nu mai injur in postari ca in viata de zi cu zi nu pot si nu vreau sa ma cenzurez:P

Anonim spunea...

Bine spus, Tavy tu ştii prea bine oricum că şi eu urăsc ungurii şi mai ales ţiganii

Anonim spunea...

Off: Mai postează şi tu ceva că lumea aşteată

Trimiteți un comentariu