joi, 16 iulie 2009

Despre asta e vorba

Ieri cand am intrat pe blog m-am apucat sa citesc blogurile pe care le am in blogroll si am ajuns bineinteles si la blogul lui Bendeac , pe care il citesc mereu cu placere alaturi de blogul lui BadPitzi , si ultimul lui post a fost "Scrisoare politicianului "X" ". Ma apuc eu sa citesc si imi dau seama ca ce scrie acolo asta i-as fi zis si eu politicianului X si cred ca orice om normal care s-a saturat sa fie condus de infectii astia de politicieni ar fi scris la fel. Continui eu sa citesc si ajung spre finalul scrisorii unde citesc: "Iti doresc un singur lucru, domnule politician. Sa dea Dumnezeu ca intr-o viata viitoare sa te nasti si sa traiesti viata unui om obisnuit condus de un politician exact ca dumneata."

Despre asta e vorba! Exact asta gandesc si eu! Astea 2 randuri de sus sunt un fel de blestem, cel mai crunt blestem pentru ei probabil, pentru ca niciunul dintre ei nu ar vrea sa fie condus de un "om" pardon politician asa cum sunt ei. Si nu inteleg o chestie: de ce Dumnezeu, va duceti sa votati astfel de "oameni"? De 20 de ani suntem condusi de niste pui de comunisti, sau ce dracu creaturi or fi ei, care nu au facut nimic pentru noi in ultimele 2 decenii. NIMIC! Plus ca mai suntem si in plina criza (de fapt nu e criza, ei vor sa credem asta si ne manipuleaza in ultimul hal - teoria conspiratiei la mine functioneaza perfect) care a adus populatia intr-o stare la care nu credeau parintii noastri ca o sa ajunga/ajungem dupa '89. De ce nu vreti sa ganditi? De ce va lasati manipulati de ei? Asta nu inteleg...

NU va mai duceti la vot! Ei sunt dependenti de noi cand vine perioada electorala si ar trebui sa nu va mai duceti sa-i votati sa vedem atunci ce fac. Eu am fost la vot doar de 2 ori dar am zis ca nu mai ma duc pentru ca nu am de ce sa ma duc si cel mai rau nu am pe cine sa votez. Multi cand aud de asta baga faza "dar e dreptul tau sa te duci sa votezi". Asa si? Dreptul meu e si acela de a NU ma duce sa votez si am decis sa nu mai ma duc. Ce ma intristeaza si mai mult e faptul ca nu avem tineri politicieni care nu vor sa faca ceva sau daca exista nu sunt lasati sa iasa in fata sau sunt invatati sa fie ca ei...







PRM, PSD, PC, PNL, PD-L, UDMR ia mai da-i in PLM!! Buna vorba asta, nu? :))

Cu stima si respect a voastra caricatura umana!

4 comentarii:

O romanca spunea...

Si crezi sincer ca nu sunt ei in stare sa falsifice niste voturi ca sa se scape? Ex Basescu: normal ca ii convine cat e la guvernare,poate sa faca tot felul de "afaceri" si are imunitate juridica. Dar acum cand vin alegerile s-a gandit sa iasa in fata si sa dea vina pe altii pentru situatia in care ne aflam. De la regula asta nu face exceptie niciun politician. Oricum nu avem pe cine sa votam,dar si daca tacem si nu facem nimic tot nu e mai bine. Nici cu revolutia nu a mers pentru ca au venit la putere aceeasi oameni din timpul comunismului. Care e solutia? [inainte as fi zis emigrarea...dar cum acum suntem peste tot vazuti ca niste tigani...nu ar fi de mirare sa ii astepte pe romani un Holocaust...]

Malpraxis spunea...

@ o romanca
zici bine cand zici ca de la regula aia nu face exceptie niciun politician. toti sunt o apa si un pamant, toti dau vina unii pe altii ca sa scape ei cumva si e trist ca multi dintre noi nu vor sa gandeasca si nu se prind de jocurile lor politice... cred si sunt sigur ca falsifica voturi ca altfel nu aveam cum sa ajunga Eba in parlamentul european, e mult prea proasta. Ca dupa comunism nu a mers e vina populatiei de atunci ca ia votat tot pe ei (de iliescu cred ca se stia ca a fost un cu partidul comunist). Dupa incidentele cu minerii din '90, ei trebuiau sa vada ca e ceva nu e in regula cu iliescu si cei care erau in jurul lui atunci. Nu cred ca emigratul e o solutie, noi putem si trebuie sa facem ceva. Daca nu facem nimic atunci o sa fie rau de tot. Holocaust? in ziua de azi nu se va mai intampla asa ceva din fericire. noi romanii nu stim sa ne valorificam pe noi si nici valorile noastre trecute si prezente ce sa mai zic de frumusetile pe care le are tara asta, d-aia suntem priviti ca tigani. totul tine de imagine si trebuie neaparat sa o schimbam...

Serenia spunea...

Eu zic sa te duci la vot- nu pentru ca e dreptul tau, ci pentru ca prin vot poti schimba ceva...Un rau mai rau intr-unul mai putin rau. Gandeste-te si tu, tu nu te duci, altul nu se duce..., le scade procentajul si sunt obligati (prin lege sau propriile legi) sa faca un nou tur de alegeri- pana iese cineva. Pe banii cui crezi tu? Pe banii omului obisnuit care in accesul lui de manie catre politicieni refuza sa mearga la vot. Ignoranta nu e o solutie- ignoranta e doar o acceptare tacita a unei situatii. Daca se strange o multime suficienta de oameni pentru a boicota alegerile- da, dar daca nu faci altceva decat sa ingrosi numarul celor care fac pe indiferentii-nu vei schimba nimic- vei ramane ca parintii si bunicii nostri care au inghitit 40 de ani de comunism. Oare asta vrem? Sa ne traim viata fiind maniosi doar in suflet?

Malpraxis spunea...

@serenia nu prin vot nu poti schimba ceva. nu in Romania! uite-te si tu ca la ultimele alegeri pentru europarlamentare a iesit Eba, care sincer nu avea cum sa iasa si cand ma gandesc la becalsi si la vadim ma ia durerea de cap. ei oricum au fost votati ca e populatia mult prea indobitorita din pacate. intradevar ignoranta nu e buna dar eu nu sunt ignorant si nici indiferent, sunt doar constient ca votul meu aproape ca nu valoreaza 2 bani si nu vrea sa ma duc degeaba. daca ai sta si acum in Romania ai vedea si ai simtii cum e

Trimiteți un comentariu