duminică, 6 decembrie 2009

Post triplu

Postul asta e un post triplu, adica e format din trei parti. Prima parte se refera la faptul ca in sfarsit m-am angajat, de aproximativ doua saptamani ca sa fiu mai exact. M-am angajat la Kaufland, pe postul de casier, part-time, ca mai trebuie sa ma duc si pe la fuckultate. Faptul ca m-am angajat imi cam "mananca" din timpul liber pe care il am dar vroiam sa ma angajez de ceva vreme si acum s-a ivit ocazia si nu am stat pe ganduri si am acceptat. Tocmai de asta nu am mai postat zilele astea, mai ales de 1 decembrie. Urati-mi bafta!

A doua parte bineinteles e despre 1 decembrie, ziua nationala a Romaniei. O zi nationala care si-a cam pierdut din esenta ei adevarata datorita alegerilor prezidentiale si datorita politicienilor si oamenilor care nu mai inteleg mai nimic din ea. Pacat! Eu am fost la parada de la arcul de triumf, pentru prima data, si sincer chiar nu mi-a placut. A fost scurta si cam anosta dar am vrut sa vad cum e si de acum in colo probabil ca nu o sa mai ma duc. E mult mai bine la televizor ca macar stau in pat. Stati ca nu e tot, am fost si la "pomana" cu iz electoral, pardon ospatul ostasesc unde s-a dat fasole cu costita afumata, tuica si bere totul gratis pentru popor bineinteles. O sa pun la sfarsitul postului mai multe poze sa va arat atmosfera "minunata" si plina de mandrie nationala :)).

A treia parte a postului si ultima, se refera la nebunia creata de alegerile prezidentiale. O nebunie pe care sincer nu o inteleg. De ce s-a dus si de ce se duce, ca azi este turul 2, lumea sa stea cate 5-6 ore la coadi doar pentru a vota? Cozi formate mai ales la sectiile speciale de votare. De ce? Pe cine sa voteze? Oamenii nu vad ca indiferent de cine o sa iasa in Romania situatia va fi la fel, ba din contra va fi mai rau datorita crizei economice condimentate cu criza politica (sper din tot sufletul sa ma insel). Lumea crede, ca la fiecare alegeri, ca ceva se va schimba daca se duce sa voteze. E bine ca se duce lumea la vot nu zic ca nu e bine dar isteria care se produce si ideile cu care se duc oamenii sa voteze sunt total infecte si incredibil de cretine. Ce ideologii politice frate, aici conteaza cine pune mai multe chestii in sacosa, ce pune in sacosa si mai ales cat de bine e in stare sa minta poporul, poporul care nu e in stare sa gandeasca singur si se lasa manipulat in ultimul hal.
Hai ca am terminat si postul asta si sper cu adevarat sa traim mai bine...



















































Atmosfera "minunata" si plina de mandrie nationala...Concluziile le trageti voi.

Cu stima si respect a voastra caricatura umana

4 comentarii:

Violet spunea...

Bafta multa la noul loc de munca!
Cat despre restul postarii (mai ales partea cu politica...), ma voi abtine. Sper ca daca ma fac ca ploua, o sa treaca :) si timp 5 ani o sa uitam... until next time, bineinteles :))

Malpraxis spunea...

@Vio Merci pentru urare! din pacate urmatorii 5 ani or sa fie la fel ca astia care au trecut, adica foarte aiurea...parerea mea. until next time, Vio :)

alicea spunea...

bafta cu jobul...e bine sa lucrez-pt tine...si sper sa'ti primesti banii in fiecare luna!;))

Malpraxis spunea...

@Alicea ms!e destul e de bine. si eu sper sa-mi primesc banii la timp :)

Trimiteți un comentariu