joi, 11 februarie 2010

Vreme de cacat, intr-o tara de cacat...

...deci nu ne-am facut de ras. Cam despre asta e vorba in ultime zile sau in ultimele saptamani in Romania (in special in Bucuresti). Fraza asta "vreme de cacat, intr-o tara de cacat, deci nu ne-am facut de ras" se potriveste de minune cu actualitatea din Romania. Vedeti voi, vremea, la propriu, chiar e de cacat. Ba ninge, ba ploua, ba e frig, ba e mai cald nitel, e mocirla, troiene de zapada la tot pasul, bate vantul, ce mai e urat rau afara. Dar vremea asta o sa treaca si o sa vina primavara si vara si afara o sa fie cald si lumea o sa prinda viata, o sa puta (mai ales la propriu) si cei care ne conduc or sa inceapa sa faca treaba, o sa fie asa frumos...o sa fie pe dracu. Acum vine partea "frumoasa" pentru ca putem sa privim "vremea" si cu sens figurat, pentru ca in tara noastra cea de toate zilele, adica "The land of choice", e o vreme foarte grea pentru majoritatea romanilor, salarii mici, preturi mari, scumpiri peste scumpiri, demiteri fara numar, fara cifre, fara litere, fara nimic. Cel mai trist, cum am mai zis-o, e faptul ca poporul miroase si mananca tot cacatul asta pe care-l transmit alesii nostrii, si nu numai, prin mass-media. Ideea e ca nu trebuie sa ne mai mire nimic din ce se intampla. Vad pe la televizor, lume mirata de tot felul ce chestii care sunt de fapt normale pentru tara asta anormala. Traim intr-o tara de cacat, cu o vreme de cacat, cu conducatori de cacat, oameni de cacat (manelari, cocalari, pitzipoance, tigani, dinamovisti, rapidisti etc), drumuri de cacat s.a.m.d. Putine lucruri mai sunt in culori in tara asta, si dupa ce ca sunt putine nici nu stim sa le valorificam si sa le punem in lumina, dar cred ca ne-am obisnuit cu asta, nu?

Cu stima si respect a voastra caricatura umana!

14 comentarii:

Violet spunea...

eh... acum si cu tine... ce pretentios esti :P
eu am inotat asa frumos azi prin oraselul meu... mai exact, pana la magazinu' din cartier si inapoi (ca mai mult n-am avut tupeu). trebuia sa ma vezi :))

Malpraxis spunea...

@vio
Daca tu ai inotat crede-ma eu aproape ca m-am inecat pana la munca si inapoi si dupa si pana la magazin si inapoi ca uitasem sa-mi aiu tigari si paine :))

Violet spunea...

vaaaaiii... inca mai fumezi? pai iti permiti, mai baiete! nu te mai plange :P

Anonim spunea...

pesimistule...:d

c.m.c.n.d.r spunea...

vorba unuia... in romania, doar pisatul nu e cacat. :))

Malpraxis spunea...

@vio
nu prea imi permit cine stie ce, dar avand in vedere ca muncesc si castig si eu niste bani inca fumez. oricum o sa ma duc sa-mi iau d-alea de contrabanda de la obor :))

@habarnist
nu sunt pesimit sunt doar realist. in esenta sunt optimist dar nu mereu

@c.m.c.n.d.r
adanca vorba =))

Violet spunea...

mda...

Anonim spunea...

offtopic:Rau esti ma..:d te iei de omu ala?:))

Malpraxis spunea...

@habarnist
nu sunt rau ma, sunt...un om bun cu intentii rele :))

Anonim spunea...

sterge si tu praful pe blog!:) da cu postu in noi..

foolish whisperer spunea...

" Putine lucruri mai sunt in culori in tara asta, si dupa ce ca sunt putine nici nu stim sa le valorificam si sa le punem in lumina, dar cred ca ne-am obisnuit cu asta, nu?"
frumos spus...cat despre celelate lucruri scriese... pot spune ca's adevarate...O.o...

Malpraxis spunea...

@foolish whisperer Da, frumos spus doar am spus-o eu :)

Anonim spunea...

Am cautat cacat land pe google si gasesc articolul asta despre romania (cu r mic). Cel putin nu sunt singurul care crede ca e o tara de cacat, cel mai mult din cauza oamenilor de cacat

Anonim spunea...

Dragii mei,nu vă mai renegați țara,nu mai denigrați țara..De ce vă e scârbă de România?
Bulgaria,Serbia,Ungaria,Ucraina sunt țări de căcat..În România sunt multe locuri de vis, frumoase..
Știu că toți țăranii acum merg la mare la bulgari,mai ales țoapele și comuniștii cu bani.
Iubesc țara asta,sunt patriot,dar nu-mi plac românii.Nu-mi plac țiganii,manelele,dar ce să facem?Din păcate,nu putem scăpa de țigani sau de muzica lor infectă..
În Ardeal e mult mai bine și mai frumos decât în restul țării,dar sunt și la noi destule probleme..
Nu vă mai uitați așa mult la tembelizor,în special la ANTENA3..Ăia sunt antiromânii,tot ce fac e să-și bată joc de românii mai puțini mintoși și să-i manipuleze.Drept urmare,99% dintre români își urăsc țara și vor să emigreze,ca și cum afară ar umbla câinii cu covrigi în coadă..
Credeți-mă că și afară există gunoaie, oameni fără adăpost,gropi în asfalt..
În loc să vă enervați și să vă plângeți că România e nașpa,e de porc,mai bine ieșiți afară,mergeți să vă distrați,plimbați-vă prin parcuri,simțiți-vă bine..și la sfârșit de săptămână mergeți la munte,la un grătar..
Slavă Domnului,sunt mii de locuri faine în România..Valea Prahovei,Transfăgărășan,Transalpina,Cheile Bicazului,Clisura Dunării..sau,de ce nu,la mare?
Reveniți-vă,oameni buni..
Doamne,cât de proști sunt unii români..se vede că v-ați uitat prea mult la tembelizor,în special la Antena3..Am citit pe alt blog că dacă ești patriot, atunci ești idiot..
CUM DRACU SĂ SPUI CĂ PATRIOT= IDIOT?PĂI ȘI GRECII,ȘI BULGARII SUNT PATRIOȚI,ADICĂ ÎȘI IUBESC ȚARA..OARE OR FI IDIOȚI PENTRU ASTA?
Poate că România e de căcat,într-un fel,fiindcă dacă nu era,niciun bozgor sau țigan nu și-ar fi permis să spună că se pișă pe România,că-și bagă p**a-n ea de țară sau că România e de căcat.
Duceți-vă voi în Bulgaria și strigați în gura mare că Bulgaria e de căcat, că s-ar putea să vă linșeze ăia..
România e o țară superbă,de căcat e UCRAINA,BULGARIA,UNGARIA,CIPRU,MALTA..țări urâte,aride(unele),fără peisaje..
Nu vă mai denigrați țara,n-o mai renegați..
România e o țară bogată,frumoasă,din păcate e locuită de d-ăștia ,paraziți care spun că țara-i de rahat..Pentru că nu România e de căcat,ci cei care spun că România e de căcat..sunteți penibili,altceva n-aveți de făcut decât să vă plângeți că țara asta-i de căcat?Dar plecați dracului în străinătate,în CONGO,SOMALIA,India,BURKINA FASO sau unde vă place vouă și nu e de căcat și am terminat discuția..deși mă tem că toți cei care ÎȘI înjură țara sunt niște nepoți,fii de comuniști nenorociți,securiști,țărani parveniți, antiromâni,oameni fără patrie,fără țară natală,deci bozgori,jidani sau țigani..oameni care nu țin la țara asta..
puteți să mă înjurați,nu mă consider patriot,însă îmi iubesc țara.
Nu mi se pare normal ,știu că e democrație,dar cum să spui că România e de rahat?Sau să-ți înjuri țara..mi se pare inadmisibil,toți cei care își denigrează,jignesc patria ar trebui arestați..nu glumesc..
Pentru țara asta și-au dat viața mii de oameni,și-au vărsat sângele pentru ca acum,niște ghiorlani infecți să își jignesc țara..
Români,treziți-vă,cât nu-i prea târziu..Se dorește separarea României..distrugerea ei.Chiar sunteți legați la ochi?IUBIȚI-VĂ ȚARA ȘI APĂRAȚI-O!Fiindcă e țara voastră și trebuie să fiți mândri de ea..căci e ușor să critici,să te plângi,fără să faci nimic..îl consider vinovat pe Mircea Badea în primul rând,fiindcă acest oligoelement,formator de opinie, a reușit să manipuleze milioane de tineri să-și urască țara..nu cred că în Ucriaina,de exemplu, există bloguri intitulate: Ucraina,o țară de căcat..nu există ucrainieni care să-și urască țara,care să își permită să spună lucruri precum: MĂ PIȘ PE UCRAINA, MUIE UCRAINA,UCRAINA=CEA MAI DE CĂCAT ȚARĂ..
Pentru că cine își urăște patria e un om de nimic,un gunoi,scursura societății.
Și credeți-mă,Ucraina chiar e o țară de rahat..e urâtă, are drumuri de rahat,e săracă..

Trimiteți un comentariu